Marsz św. Huberta

We Work Together

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Dui vivamus arcu felis bibendum ut tristique et egestas quis.

0
Volunteers
0
Donations
0
Projects
0
Missions

Marsz św. Huberta

12 maja 2018 r. odbył się I Marsz Świętego Huberta.
Współorganizatorem marszu była Fundacja Wsparcia Rolnika Polska Ziemia.
W wydarzeniu wzięło udział kilkaset osób, w tym leśnicy, myśliwi, hodowcy zwierząt futerkowych oraz przedstawiciele Ekologicznego Forum Młodzieży.
Główna ideą marszu było uczczenie 100 rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę. Rozpoczęcie marszu nastąpiło przed pomnikiem marszałka Józefa Piłsudskiego. Po złożeniu kwiatów pod pomnikiem przez przedstawicieli leśników, marsz przy akompaniamencie pieśni patriotycznych wyruszył ulicami: Al. Ujazdowskie, Piękna, Wiejska. Młodzież z Ekologicznego Forum Młodzieży złożyła kwiaty pod pomnikiem Romana Dmowskiego, natomiast przedstawiciele myśliwych uczcili pamięć o Ignacym Paderewskim składając kwiaty przy jego pomniku.
Marsz zakończył się przy budynku Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawiciele Fundacji Wsparcia Rolnika POLSKA ZIEMIA wraz z delegacją rolników złożyli kwiaty pod pomnikiem Wincentego Witosa. Marsz wykazał, że dla leśników, myśliwych, rolników, przedstawicieli branży hodowli zwierząt futerkowych i Ekologicznego Forum Młodzieży dobro ojczyzny jest kwestią priorytetową, dlatego współdziałają jednocząc siły.
Wydarzenie odbyło się pierwszy raz, jednak już teraz z myślą o przyszłości możemy zadeklarować, że marsz odbędzie się także za rok w podobnym terminie.

Kampania dofinansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, której funkcjonowanie zaplanowaliśmy na okres od 1 października 2020 do 30 września 2022 r. będzie promować inwestycje związane z wodą w kontekście ekologii oraz wykorzystywania wody z odnawialnych źródeł energii. Realizacja zadania ma w sposób holistyczny traktować temat wszystkich najważniejszych aspektów związanych z gospodarką wodną. Mających wpływ na kształtowanie postaw proekologicznych w społeczeństwie. Mając świadomość, że samo zagadnienie ochrony wody jest tematem bardzo rozległym chcemy, aby nasza kampania wyczerpała temat w sposób jak najbardziej pełny. Oparta będzie na nowoczesnych formach przekazu: Internet, radio, telewizja.

Czas najwyższy zacząć oszczędzać i dbać o wodę!