Nie przelewaj

We Work Together

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Dui vivamus arcu felis bibendum ut tristique et egestas quis.

0
Volunteers
0
Donations
0
Projects
0
Missions

Nie przelewaj

Polska na tle innych krajów „Starego Kontynentu” ma opinię „najszybciej schnącego kraju Europy”. Statystycznie na jednego Polaka przypada ok. 1600 m3 wody rocznie.

Globalne ocieplanie, brak opadów atmosferycznych sprawia, że nasz kraj regularnie nawiedzają susze, które powodują ogromne spustoszenie w gospodarce. Brak rowów melioracyjnych, uregulowanych rzek i niska świadomość o retencji pogłębia problem.

Mimo, coraz częściej pojawiającego się w debacie publicznej tematu zasobów wodnych, społeczeństwo wciąż nie do końca zdaje sobie sprawę z konsekwencji niedoboru wody pitnej, wynikających z nadmiernego jej poboru. Odpowiedzią na powyższy problem jest ogólnopolska kampania edukacyjno – informacyjnej „Nie przelewaj”. Jej celem jest podjęcie działań na rzecz podnoszenia poziomu świadomości ekologicznej związanej z szeroko pojętą tematyką wodną. Projekt będzie dotykał dwóch płaszczyzn: edukacji ekologicznej społeczeństwa, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i młodzieży, jak również, a może przede wszystkim gospodarki wodnej.

 

 

Kampania dofinansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, której funkcjonowanie zaplanowaliśmy na okres od 1 października 2020 do 30 września 2022 r. będzie promować inwestycje związane z wodą w kontekście ekologii oraz wykorzystywania wody z odnawialnych źródeł energii. Realizacja zadania ma w sposób holistyczny traktować temat wszystkich najważniejszych aspektów związanych z gospodarką wodną. Mających wpływ na kształtowanie postaw proekologicznych w społeczeństwie. Mając świadomość, że samo zagadnienie ochrony wody jest tematem bardzo rozległym chcemy, aby nasza kampania wyczerpała temat w sposób jak najbardziej pełny. Oparta będzie na nowoczesnych formach przekazu: Internet, radio, telewizja.

Czas najwyższy zacząć oszczędzać i dbać o wodę!