Poznaj Polskie Rolnictwo

We Work Together

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Dui vivamus arcu felis bibendum ut tristique et egestas quis.

0
Volunteers
0
Donations
0
Projects
0
Missions

Poznaj Polskie Rolnictwo

27 lutego w pasażu Tesco przy ul. Górczewskiej w Warszawie odbędzie się Akcja Fundacji Wsparcia Rolnika POLSKA ZIEMIA „Poznaj Polskie Rolnictwo”
Celem Akcji jest uświadomienie mieszkańcom miasta walorów polskiej wsi i rolnictwa.

 

Większość ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, że produkty, które na co dzień spożywają, to owoce ciężkiej pracy polskich rolników. Pieczywo, owoce, mleko, sery czy mięsa – wszystko to ma swój początek na polskiej wsi. Skórzane buty, okrycia wierzchnie, naturalne futerka na czapkach i kołnierzach – to również efekt ciężkiej pracy polskich hodowców.

Rolnictwo to ważna gałąź polskiej gospodarki, która powinna bardziej zaistnieć w świadomości społeczeństwa.

Przyjdź 27 lutego na pasaż Tesco i poznaj lepiej polskie rolnictwo! Koniecznie zabierz ze sobą dzieci, gdyż dla najmłodszych przygotowaliśmy wiele atrakcji oraz konkursy z nagrodami. Czekamy na Was!

Akcja „ Poznaj polskie rolnictwa” cieszyła się dużym zainteresowaniem, zarówno wśród dzieci jak i dorosłych. Maluchy chętnie uczestniczyły w konkursach organizowanych przez animatorki i zdobywały nagrody, a dorośli chętnie wypowiadali się na temat rolnictwa.

Akcja miała charakter informacyjno – uświadamiający o korzyściach jakie daje nam nasze polskie rolnictwo.
Zapraszamy do obejrzenia foto relacji z przebiegu akcji.

Kampania dofinansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, której funkcjonowanie zaplanowaliśmy na okres od 1 października 2020 do 30 września 2022 r. będzie promować inwestycje związane z wodą w kontekście ekologii oraz wykorzystywania wody z odnawialnych źródeł energii. Realizacja zadania ma w sposób holistyczny traktować temat wszystkich najważniejszych aspektów związanych z gospodarką wodną. Mających wpływ na kształtowanie postaw proekologicznych w społeczeństwie. Mając świadomość, że samo zagadnienie ochrony wody jest tematem bardzo rozległym chcemy, aby nasza kampania wyczerpała temat w sposób jak najbardziej pełny. Oparta będzie na nowoczesnych formach przekazu: Internet, radio, telewizja.

Czas najwyższy zacząć oszczędzać i dbać o wodę!