Zagrożenie dla Polskiego rolnictwa

We Work Together

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Dui vivamus arcu felis bibendum ut tristique et egestas quis.

0
Volunteers
0
Donations
0
Projects
0
Missions

Zagrożenie dla Polskiego rolnictwa

Produkty rolne są największą polską marką na świecie. Nasze towary pochodzenia zwierzęcego cieszą się najlepszą renomą zarówno w Unii Europejskiej, jak i w najodleglejszych zakątkach Ziemi. W warunkach globalnej gospodarki i coraz powszechniejszych umów liberalizujących handel międzynarodowy nasi rolnicy wzorowo zdają egzamin z przedsiębiorczości.

Na przestrzeni ostatnich trzech dekad nauczyli się konkurować z najsilniejszymi graczami, a prawdziwym motorem dla modernizacji gospodarstw i eksportowego boomu była akcesja Polski do Unii Europejskiej.

Dziś wiemy, że o narodowe interesy gospodarcze trzeba zabiegać każdego dnia. W opozycji do nich stają niestety nie tylko siły zewnętrzne, ale również zła wola lub ignorancja naszych rodaków. Dlatego tak ważne jest, aby coraz więcej obywateli naszej ojczyzny poznawało prawidła makrogospodarcze i z pełną świadomością wszystkich szans, zagrożeń, działań i zaniechań przystępowało do aktu wyborczego.

Fundacja Wsparcia Rolnika POLSKA ZIEMIA, mając na względzie dobro polskich rolników i obszarów wiejskich, podejmuje starania na rzecz upowszechniania wiedzy nie tylko o samym sektorze gospodarki, ale również o przeciwnościach, z którymi na co dzień borykają się wszyscy ci, którzy go tworzą i pracują na sukcesu całej Polski.

Kampania „Zagrożenia dla polskiego rolnictwa”ma na celu przybliżenie Polakom wszystkich niebezpieczeństw dla naszego rolnictwa, których przyczyn należy dopatrywać się w działaniach dezinformacyjnych lub legislacyjnych.

Kampania dofinansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, której funkcjonowanie zaplanowaliśmy na okres od 1 października 2020 do 30 września 2022 r. będzie promować inwestycje związane z wodą w kontekście ekologii oraz wykorzystywania wody z odnawialnych źródeł energii. Realizacja zadania ma w sposób holistyczny traktować temat wszystkich najważniejszych aspektów związanych z gospodarką wodną. Mających wpływ na kształtowanie postaw proekologicznych w społeczeństwie. Mając świadomość, że samo zagadnienie ochrony wody jest tematem bardzo rozległym chcemy, aby nasza kampania wyczerpała temat w sposób jak najbardziej pełny. Oparta będzie na nowoczesnych formach przekazu: Internet, radio, telewizja.

Czas najwyższy zacząć oszczędzać i dbać o wodę!